Love-running.nl

Love-running.nl is het online magazine voor én door hardlopers. 100% made by Marketing Mania.

That escalated quickly…

Als hardlopende content marketeer/copywriter vond ik het een leuke uitdaging om eens mijn eigen online magazine te maken. En dat was een succes! 17.931 unieke bezoekers en 6.450 returning visitors met een marketing- en communicatiebudget van precies 0,- euro. Het was een ontzettend leuke en leerzame ervaring én een mooie case voor mijn HBO-module contentmarketing.

Opdrachtgever: Love-Running
Periode:  2014-2015
Website:  www.love-running.nl

  • contentstrategie
  • content creatie
  • social media management
  • …en nog veel meer!

"Angelique breidde Content Collective eigenhandig uit met Love Running, een hardlopersmagazine. Niet een idee lanceren en hopen dat iemand het oppikt, maar gewoon aan het werk gaan en mensen zo motiveren om mee te doen. Zo doet Angelique dat. Daar heb ik veel bewondering voor." - Bouke Vlierhuis