Het mooiste vak van de wereld. Online én offline. Ik zet mijn skills het liefst zo breed (en creatief) mogelijk in om de gestelde doelen te bereiken.

Generalist en specialist

Ik ben een specialistische generalist; dat betekent dat ik op het gebied van (online) marketing van alles voor je kan betekenen, maar dat ik me heb gespecialiseerd in contentmarketing. Ik ben desondanks meer een generalist dan een specialist; ook contentmarketing begint met een strategie en een slim doordacht plan en making marketing work kan niet zonder synergie in de verschillende marketing- en communicatie-activiteiten.

Strategie en uitvoering

Het schrijven van een strategie is leuk, maar dat is de uitvoering ook. Ik vind het bedenken van een DM-campagne net zo leuk als het schrijven van de teksten. Ik kan een contentstrategie maken én uitvoeren. En dus kan ik ook analyseren én (indien nodig) bijsturen. Return On Investment is trouwens één van mijn favoriete marketing-begrippen, maar dan wél zonder tunnelvisie. Je kunt niet alles weten en ook niet alles meten. Hoe groot is de impact van marketingcommunicatie op het imago en de reputatie? Het is geen exacte wetenschap. Het is common sense en creativiteit. Ik ben dus een creatieve, result-driven marketeer.

Marketing: online én offline

Ik kan niet kiezen tussen online en offline marketing. En dat hoeft ook niet. Juist de combinatie van online en offline marketing kan voor verrassende resultaten zorgen. Consistentie beperkt zich immers ook niet tot de digitale wereld. Crossmediale aanpak nodig? Count me in! Ik kijk met mijn kennis van communicatie altijd verder dan de marketingdoelstellingen en keiharde verkoop-targets. Ook marketingcommunicatie is immers communicatie!

Op zoek naar een allround creatieve én resultaatgerichte marketeer? Neem dan even contact op!