Ik ben meer dan een copywriter, dus ik combineer mijn copywriting skills het liefst met marketing en communicatie.

Copywriting

Teksten voor het web, (blog)artikelen, persberichten, (e-mail) nieuwsbrieven, interviews en posts op social media? Geen probleem! En laten we de ‘ouderwetse’ brochures en direct mail-campagnes niet vergeten. Ik ben een marketing-meisje met ambitie, dus tekstschrijven wordt pas écht leuk met een strategische en creatieve aanpak.

Strategie, schrijven en schrappen

En dan dus in die volgorde. Het creëren van content is geen doel, maar een middel. En content is meer dan alleen tekst. Ik kijk als contentmarketeer niet alleen breder naar het begrip content, maar benader het ook met de nodige kennis van marketing en communicatie. Ja, dat is inderdaad meer contentmarketing dan copywriting.

Contentmarketing

Ik ben online én offline marketeer, maar ondanks een creatieve aanpak ben ik gek op statistieken. Verder heb ik niet zo veel met cijfers, maar resultaat zien is gewoon awesome. Combineer dat met een brede interesse in marketing en communicatie én een bak ervaring als copywriter… Precies! Ik kan een contentstrategie schrijven én uitvoeren. En natuurlijk zorgen dat die naadloos aansluit op de marketing- en communicatiestrategie.

SEO-teksten? Liever niet…

Let op: het aanvragen van SEO-teksten is op eigen risico! En zonder ‘nummer-1-in-Google-garanties’. Ik weet best hoe zoekmachineoptimalisatie werkt, maar SEO-copywriting – alleen maar om te scoren in Google – is bullshit. Net als die ‘garanties’ op de eerste plek. Ik kan in mijn teksten natuurlijk rekening houden met zoekmachines en bepaalde zoekwoorden – beloofd! – maar ik schrijf voor de doelgroep. Punt.

Zoek je een no-nonse copywriter met een scherpe visie en een vlotte pen? Neem dan even contact op!